середа, 11 листопада 2015 р.

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики

Результат пошуку зображень за запитом "математические рисунки для детей"                 14 листопада 2015 року в приміщенні Куликівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбудеться ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики. Всім учасникам бажаю успіхів. 

Для оптимістичного настрою учнів пропоную  практичну вправу:
Моя участь в олімпіаді буде успішною навіть, якщо...
Моя участь в олімпіаді буде успішною не зважаючи на…
Моя участь в олімпіаді буде успішною так, як…
Моя участь в олімпіаді буде успішною завдяки…
Моя участь в олімпіаді буде успішною так само, як і …
Моя участь в олімпіаді буде успішною спираючись на…
Моя участь в олімпіаді буде успішною бо я прагну…
 Сформулюйте собі формулу побажання успіху на олімпіаді, запишіть його на аркуші паперу. Зробіть з нього літак та відправте своїм друзям. Нехай ці побажання здійсняться!

Немає коментарів:

Дописати коментар